Reklamační řád

Reklamace v záruční době

Nestává se příliš často, že by námi prodávané zboží bylo vadné. Daleko častěji se stává, že chyba je někde jinde. V případě technických problémů nás proto raději vždy nejdříve kontaktujte.

Náš technik Vám ochotně poradí a případně navrhne další postup.

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Před odesláním reklamovaného zboží doporučujeme nejdříve kontaktovat naši technickou podporu a ujistit se, že se skutečně jedná o závadu nebo jiný důvod k reklamaci
  2. Pokud se tak dohodnete s technikem, zašlete nám zařízení k reklamaci. Můžete využít jakoukoliv přepravní službu dle svého výběru.
  3. Vracené zboží zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě
  4. Do balíčku prosím přibalte
    1. stručný popis závady
    2. požadované řešení v případě uznání reklamace (výměna, vrácení peněz…)
    3. kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky)
  5. Balíček zašlete na korespondenční adresu
    Bc. Miloš Etlík
    Fibichova 429
    53345 , Čeperka
  6. Náš technik zboží otestuje, spojí se s Vámi a dohodne řešení

Nabízíme také možnost zaslání zpět k nám zdarma přes výdejní místa Zásilkovny

  1. Pouze u oprávněných reklamací (po dohodě s technikem)
  2. V takovém případě si od nás emailem vyžádejte “štítek na Zásilkovnu”.
  3. Štítek Vám následně přijde emailem od Zásilkovny s předmětem “Reklamační asistent”.
  4. Štítek vytiskněte, vystřihněte a nalepte na přepravní obal
    1. Nemáte-li možnost štítek vytisknout, vyžádejte si od nás číslo zpětné zásilky
    2. Na výdejním místě Zásilkovny Vám na základě čísla zpětné zásilky štítek vytisknou
  5. Vracené zboží zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě
  6. Do balíčku prosím přibalte
    1. stručný popis závady
    2. požadované řešení v případě uznání reklamace (výměna, vrácení peněz…)
    3. kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky)
  7. Balíček odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí. Seznam včech poboček najdete zde.
0